Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství – Mgr. Nikola Guzdková
Mgr. Nikola Guzdková
Master's thesis
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
The Les Alphas method in the teaching of elementary reading in the French education system
Abstract:
Diplomová práce se zabývá metodou Les Alphas ve francouzském školství. Jejím cílem je popsat ve Francii používanou metodu prvopočátečního čtení Les Alphas na základě jejího zkoumání ve francouzské pedagogické praxi. V teoretické části práce definuje základní pojmy a zabývá se prvopočátečním čtením a psaním v České republice a ve Francii. Podrobněji jsou popsány nejfrekventovaněji využívané metody v …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the Les Alphas method in French education. Its aim is to describe the Les Alphas first-time reading method used in France, based on its investigation in French pedagogical practice. In the theoretical part of the thesis, he defines basic terms and deals with early reading and writing in the Czech Republic and France. The most frequently used methods in these countries …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2024
Identifier:
https://is.muni.cz/th/loc3f/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2024
- Supervisor: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Reader: doc. Mgr. Petr Najvar, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Teacher Training for Primary Schools / Primary School Teacher Training
Theses on a related topic
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Rychlé jmenování obrázků u žáků ve 2. třídě základní školy a základní školy logopedické jako prediktor úspěchu ve čtení a psaní
Anita ZLATOHLÁVKOVÁ -
Výhody a nevýhody genetické a analyticko-syntetické metody čtení u dětí se specifickými poruchami učení
Soňa ČEPLOVÁ -
K problematice počátečního čtení a psaní na základních školách v Českých Budějovicích a okolí
Lucie MIKLÍKOVÁ -
Metodické listy k rozlišování tvarově podobných písmen při prvopočátečním čtení a psaní
Petra Fešarová -
Výuka prvopočátečního čtení a psaní v České republice a Belgii
Marie Karásková -
Úspěšnost žáků s odkladem povinné školní docházky v oblasti rozvoje počátečního čtení a psaní
Kateřina Dolejšová -
Metodické listy k rozlišování tvarově podobných písmen při prvopočátečním čtení a psaní
Petra Fešarová