Marketingová strategie pro vybranou SBU ve společnosti HPE – Jan Noháč
Jan Noháč
Bakalářská práce
Marketingová strategie pro vybranou SBU ve společnosti HPE
Marketing strategy for selected SBU in HPE company
Anotace:
Společnost Hewlett Packard Enterprise je dodavatelem technologických řešení pro spotřebitele, podniky a instituce na celém světě. Portfolio společnosti HPE zahrnuje informační technologie (IT), infrastrukturu, systémová řešení a související služby. V současné době dochází k postupnému obnovování poptávky po nedávné hospodářské recesi. Přetrvávající rivalita na trhu má však negativní vliv na výnosy …víceAbstract:
The Hewlett Packard company is world leading company in delivering technological solutions for businesses and institutions all around the world. The HPE portfolio comprises information technologies (IT), infrastructure, system solutions and related services. There are signs of gradual demand recovery after a recent recession. Persisting competition has a negative impact on SBU‘s revenue and margin …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zdeněk Sedláček
- Oponent: Lucie Mašterová, externi
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.NEWTON College a.s.
NEWTON College a.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a management
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Filmový marketing: případová studie
Irina Filyunova -
Marketing franchisingovej firmy
Petra Klemová -
Specifics of Financial Analysis in Large Multinational Corporations
Anzhela Lomonosova -
Assessment of various ChatGPT models in performing SWOT analysis
Prokop Maxa -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova