Bc. Filip NGUYEN
Master's thesis
Financování v neziskovém sektoru
Fundraising in non-profit sector.
Abstract:
Počet neziskových organizací u nás každoročně stoupá, přičemž otázkou zůstává jakým způsobem jsou financovány. Spoléhají se neziskové organizace výhradně na veřejné finance? Pokud ano, jakou část celkových výnosů tvoří veřejné finance? Jakou roli hrají dary a příspěvky veřejnosti a jakou roli zastávají sociální média? Práce porovnává struktury ročních výnosů vybraných nestátních neziskových organizací …moreAbstract:
As the number of nonprofit organizations in the Czech Republic raises with each year, questions remain as to how they are actually funded. Are local nonprofit organizations solely reliant on public funding? If so, what proportion of total revenue of selected nonprofit organizations is made up of public spending, What is the role of public donations, and How are public donations affected by the social …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 6. 2019
Thesis defence
- Date of defence: 26. 8. 2019
- Supervisor: Mgr. Dagmar Pitnerová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
NGUYEN, Filip. Financování v neziskovém sektoru. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / field:
Pedagogy / Pedagogy - public administration
Theses on a related topic
-
Návrh strategie komunikační kampaně pro Sinful Maze, s.r.o.
Martin Vika -
Tvorba komunikační strategie kampaně
Monika Pospíšilová -
Komunikační strategie vybraného podniku
Andrea Pollaková -
Komunikační strategie eko-penzionu
Nela Pliešovská -
Komunikační strategie vybrané neziskové organizace
Petra Zelinková -
Komunikační strategie společnosti CET 21 spol. s r.o.
Iveta Kalousová -
Řízení značky a komunikační strategie v praxi rodinného podniku
Martin Rosa -
Komunikační strategie event space pro start-up komunitu
Jakub Jarolímek
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights