Adéla Kavková

Master's thesis

Strategie employer branding v ČR

Strategy of employer branding in Czech republic
Abstract:
Diplomová práce se zabývá aktuálním trendem v řízení lidských zdrojů, employer brandingem. Cílem práce je identifikace a zhodnocení nástrojů pro budování a posilování značky zaměstnavatele ve vybrané společnosti v České republice na vnějším trhu práce i uvnitř společnosti. Teoretická část je zaměřená na definování základních pojmů týkajících se employer brandingu. V praktické části je představena vybraná …more
Abstract:
The Master's thesis deals with the modern trend in human resource management, employer branding. The aim of this thesis is to identify and evaluate tools for building and strengthen employer's brand in selected company in the Czech Republic on external labour market and within the company. The theoretical part is focused on defining the basic concepts of employer branding. The practical part introduces …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 1. 2018
  • Supervisor: Zuzana Dvořáková
  • Reader: Pavel Cetkovský

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71938