Pavla Šafránová
Bachelor's thesis
Kvalita služeb v cestovním ruchu
The Quality of Tourism Services
Anotácia:
Hlavním tématem bakalářské práce je kvalita služeb v cestovním ruchu. První část práce je zaměřena na teoretická východiska řešené problematiky podle nastudované literatury, která se zabývá službami v cestovním ruchu a jejich kvalitou. Druhou část práce tvoří analýza, která byla zaměřena na vybrané cestovní kanceláře a obsahovala marketingový výzkum. Marketingový výzkum byl realizován v libereckých …viacAbstract:
The main topic of the thesis is quality of service in tourism. The first part is focused on theoretical solutions of the issues addressed based on researched literature dealing mainly with tourist services and their quality. The second part is an analysis of travel agencies which includes marketing research of travel agencies Alexandria, EXIM tours, Blue Style and FISCHER and a questionnaire. The aim …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šafránová, Pavla. Kvalita služeb v cestovním ruchu. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Management of Services
Práce na příbuzné téma
-
Zkušenosti a motivace s využitím alternativních dopravních prostředků v rámci sdílené ekonomiky v cestovním ruchu u studentů Univerzity Palackého v Olomouci
Veronika ŠPLÍCHALOVÁ -
Změny v nárocích cestovatelů v oblasti ubytovacích služeb v období koronakrize
Viktorie Káňová -
Ekologické chování poskytovatelů služeb v cestovním ruchu v destinaci Třeboňsko
Nikola Ondráčková -
Vnímání jednotlivých faktorů kvality služeb v cestovním ruchu v Kazachstánu
Diana Yeralina -
Vnímání jednotlivých faktorů kvality služeb v cestovním ruchu v Rusku
Polina Erokhina -
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Statistická analýza vývoje podnikatelských subjektů v cestovním ruchu v Krkonoších a jeho perspektivy
Natálie Dynterová -
Management a kvalita stravovacích služeb v kontextu současných trendů (v Olomouci)
Evangelina Šťastná
Názov
Vložil
Vložené
Práva