Pavla Šafránová
Bakalářská práce
Kvalita služeb v cestovním ruchu
The Quality of Tourism Services
Anotace:
Hlavním tématem bakalářské práce je kvalita služeb v cestovním ruchu. První část práce je zaměřena na teoretická východiska řešené problematiky podle nastudované literatury, která se zabývá službami v cestovním ruchu a jejich kvalitou. Druhou část práce tvoří analýza, která byla zaměřena na vybrané cestovní kanceláře a obsahovala marketingový výzkum. Marketingový výzkum byl realizován v libereckých …víceAbstract:
The main topic of the thesis is quality of service in tourism. The first part is focused on theoretical solutions of the issues addressed based on researched literature dealing mainly with tourist services and their quality. The second part is an analysis of travel agencies which includes marketing research of travel agencies Alexandria, EXIM tours, Blue Style and FISCHER and a questionnaire. The aim …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jozefína Simová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šafránová, Pavla. Kvalita služeb v cestovním ruchu. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Zkušenosti a motivace s využitím alternativních dopravních prostředků v rámci sdílené ekonomiky v cestovním ruchu u studentů Univerzity Palackého v Olomouci
Veronika ŠPLÍCHALOVÁ -
Změny v nárocích cestovatelů v oblasti ubytovacích služeb v období koronakrize
Viktorie Káňová -
Ekologické chování poskytovatelů služeb v cestovním ruchu v destinaci Třeboňsko
Nikola Ondráčková -
Vnímání jednotlivých faktorů kvality služeb v cestovním ruchu v Kazachstánu
Diana Yeralina -
Vnímání jednotlivých faktorů kvality služeb v cestovním ruchu v Rusku
Polina Erokhina -
Nové trendy v podnikání v cestovním ruchu
Pátková Pátková -
Statistická analýza vývoje podnikatelských subjektů v cestovním ruchu v Krkonoších a jeho perspektivy
Natálie Dynterová -
Management a kvalita stravovacích služeb v kontextu současných trendů (v Olomouci)
Evangelina Šťastná
Název
Vložil
Vloženo
Práva