Mgr. Tereza TOČÍKOVÁ

Diplomová práce

Propagace mladých módních návrhářů

Young fashion designers promotion
Anotace:
Práce podává ucelený obraz situace na českém trhu módy {--} mapa tržního bojiště, analýza konkurence v odvětví, preference spotřebitelů. Popisuje stávající možnosti propagace a růstu mladých módních návrhářů od studia až po vlastní realizaci. Podnikatelský plán projektu Butik mladých módních návrhářů v Brně je reálnou ukázkou jedné z možných forem propagace mladých tvůrců.
Abstract:
This work provides a complete view of the situation on the Czech fashion market - a map of the market filed, analysis of competition in the branch, consumer´s preferences. Current posibilites of promotin and growth of young fashion designers from studies to realization itself are described in this paper. The business plan of the project "Young fashion designer-s' Boutique in Brno" is a realistic demonstration …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor: 7564

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2008
  • Vedoucí: Mgr. Petr Podlešák, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TOČÍKOVÁ, Tereza. Propagace mladých módních návrhářů. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.