Propagace mladých módních návrhářů – Mgr. Tereza TOČÍKOVÁ
Mgr. Tereza TOČÍKOVÁ
Diplomová práce
Propagace mladých módních návrhářů
Young fashion designers promotion
Anotace:
Práce podává ucelený obraz situace na českém trhu módy {--} mapa tržního bojiště, analýza konkurence v odvětví, preference spotřebitelů. Popisuje stávající možnosti propagace a růstu mladých módních návrhářů od studia až po vlastní realizaci. Podnikatelský plán projektu Butik mladých módních návrhářů v Brně je reálnou ukázkou jedné z možných forem propagace mladých tvůrců.Abstract:
This work provides a complete view of the situation on the Czech fashion market - a map of the market filed, analysis of competition in the branch, consumer´s preferences. Current posibilites of promotin and growth of young fashion designers from studies to realization itself are described in this paper. The business plan of the project "Young fashion designer-s' Boutique in Brno" is a realistic demonstration …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor:
7564
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2008
- Vedoucí: Mgr. Petr Podlešák, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOČÍKOVÁ, Tereza. Propagace mladých módních návrhářů. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Identifikace postojů spotřebitelů ke značkám na oděvním trhu
Lenka Kučerová -
"BaG" Design a Propagace
Barbara ŠIROCKÁ -
Návrh mobilní aplikace zaměřené na cestování a její propagace
Pavlína Lukešová -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Vybrané skupiny osob a trh práce (Osoby bez českého občanství na pracovním trhu)
Ivana Koumalová -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Kritická analýza vstupu společnosti na německý trh a porovnání s analýzou expanze společnosti na polský trh
Roman Novák