Klamavá reklama a její dopad na podnikatelské subjekty – Roman Pražský
Roman Pražský
Bachelor's thesis
Klamavá reklama a její dopad na podnikatelské subjekty
Misleading advertising and its impact on business entities
Anotácia:
Pražský, R. Klamavá reklama a její dopad na podnikatelské subjekty. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2017.Cílem této bakalářské práce je vyhodnocení ekonomických dopadů užití klamavé reklamy na podnikatelské subjekty, a to jak na hospodářský výsledek, tak i na další ekonomické ukazatele. V práci byla užita především metoda analýzy, dále také komparace, zobecnění a deskripce. Zkoumal …viacAbstract:
Pražský, R. Misleading advertising and its impact on business entities. Bachelor Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2017.The aim of this bachelor thesis is to evaluate the economic impacts of using the misleading advertisement on business entities, both on the economic result and other economic indicators. In the thesis were mainly used the methods of analysis, comparison, generalization and …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: JUDr. Bohumila Salachová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Klamavá reklama
Jana Šmejkalová -
Klamavá reklama
Tereza Levická -
Klamavá reklama
Jan Voitl -
Nekalá soutěž – klamavá reklama, klamavé označení zboží a služeb
Marta Benáčková -
Klamavá reklama v marketingu a její dopad na spotřebitele
Zuzana Reňáková -
Srovnávací reklama a její využívání v České republice
Anna Gerasimchuk -
Klamavá reklama
Kateřina TÉROVÁ -
Klamavá reklama v marketingové praxi
Elizaveta Korotkova
Názov
Vložil
Vložené
Práva