Využití pohádkového příběhu k posilování komunikativní kompetence u dítěte předškolního věku. – Karolína NĚMCOVÁ
Karolína NĚMCOVÁ
Bakalářská práce
Využití pohádkového příběhu k posilování komunikativní kompetence u dítěte předškolního věku.
Use the fairy tale to strengthen communicative competence in children preschool
Anotace:
Bakalářská práce s názvem "Dítě v předškolním věku a jeho dosažená úroveň rozvoje před zahájením školní docházky" se zabývá úrovní dítěte před nástupem do základní školy. Práce je rozdělena do dvou částí. Do části teoretické a empirické. Teoretická část vysvětluje pojmy týkající se úrovně rozvoje dítěte předškolního věku, komunikativní kompetence, školní zralosti a odkladu povinné školní docházky. …víceAbstract:
This bachelor thesis named "Child of preschool age and its achived development level starting school attendance" deals with the level of the child before entering elementary school. The work is divided into two parts. To the theoretical part and to the empirical part. The theoretical part explains the concepts related to the level of development of preschool age child, communicative competences, school …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 12. 2014
- Vedoucí: Mgr. Jarmila Nováková Hořejší
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
NĚMCOVÁ, Karolína. \textit{Využití pohádkového příběhu k posilování komunikativní kompetence u dítěte předškolního věku.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/v6r83c/.
Jak správně citovat práci
NĚMCOVÁ, Karolína. Využití pohádkového příběhu k posilování komunikativní kompetence u dítěte předškolního věku.. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Rozvoj komunikativní, sociální a personální klíčové kompetence v mateřských školách
Romana Fraňková -
Klíčové kompetence dítěte jako prostředek jeho osobnostního rozvoje
Marta OCHMANNOVÁ -
Hra v mateřské škole jako prostředek rozvoje kompetence k řešení problémů
Lenka KOŘÍNKOVÁ -
Školní zralost a připravenost
Veronika Bartůňková -
Pohled vybraných učitelů na emoční a sociální zralost u dětí při přechodu z mateřské školy do základní školy
Simona Petrů -
Vliv rodinného prostředí na školní zralost dětí
Hana Rösslová -
Školní zralost a připravenost potenciálně nadaného dítěte
Pavlína Rašíková -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy, školní zralost a připravenost
Martina Šenková