Kateřina Křižanová

Diplomová práce

Employer branding konkrétní společnosti a jeho vliv na studenty a absolventy vysokých škol

Employer Branding and its influence on university students
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na analýzu budování značky zaměstnavatele ve společnosti Coca-Cola HBC Česko a Slovensko. Cílem teoretické části práce je shrnout a jasně vymezit teoretický rámec problematiky budování značky zaměstnavatele na základě zahraniční i české odborné literatury a elektronických zdrojů, zejména pak odborných článků. Praktická část je zaměřena na analýzu budování značky zaměstnavatele …více
Abstract:
The master thesis is focused on employer branding in the company Coca-Cola HBC Czech and Slovakia. The aim of the theoretical part is to summarize and clearly define theoretical Framework of the issue, the main concepts and approaches concerning the employer branding on the basis of foreign and Czech scientific literature and telectornic sources, especially scientific articles. The practical part is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2020
  • Vedoucí: Marek Stříteský
  • Oponent: Gabriela Říhová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/81676

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management