Jaroslav WISURA

Bakalářská práce

Fotorealistický rendering vodní hladiny

Photorealistic water surface rendering
Anotace:
Tato práce se zabývá fotorealistickým renderingem vodní hladiny. První část je zaměřena na výzkum existujících modelů určených pro generování vln a studiem jejich vlastností. Hlavním cílem práce je implementace jednoho z těchto modelů a vytvoření alternativy v podobě displacement shaderu pro RenderMan kompatibilní renderer. Tento shader bude založen na Perlinově šumu.
Abstract:
This work is focused on photorealistic water surface rendering. First part of the work is focused on research of existing models generating waves and studying its possibilities. The main objective is to implement one of those models and to create the alternative in a way of displacement shader for the RenderMan compliant renderer. The shader is based on Perlin noise function.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 8. 2011
Zveřejnit od: 12. 8. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Petr Lobaz

Citační záznam

Jak správně citovat práci

WISURA, Jaroslav. Fotorealistický rendering vodní hladiny. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta aplikovaných věd

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 08. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 12. 8. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta aplikovaných věd

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta aplikovaných věd

Bakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informatika

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.