Problematika kreativity v malých, středních a velkých agenturách se zaměřením na bariéry kreativity – Bc. Daniela Nekolová
Bc. Daniela Nekolová
Master's thesis
Problematika kreativity v malých, středních a velkých agenturách se zaměřením na bariéry kreativity
Issues of Creativity in Small, Medium and Large Advertising Agencies
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou kreativity v malých, středních a velkých agenturách, přičemž přistupuje ke kreativitě jako k souboru dovedností umožňujících překonávat její bariéry. Na základě rešerše odborné literatury jsou zde popsány základní pojmy související s tématem práce a shrnuty přístupy jednotlivých autorů k bariérám kreativity. V rámci kvalitativního výzkumu jsou zkoumány bariéry …moreAbstract:
This thesis is focused on creativity in small, medium, and large creative agencies, approaching creativity as a set of skills that enable it to overcome its barriers. Based on a literature search, it describes the basic concepts related to the topic of the thesis and summarizes the approaches of different authors to the barriers to creativity. The qualitative research explores the barriers to creativity …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NEKOLOVÁ, Daniela. \textit{Problematika kreativity v malých, středních a velkých agenturách se zaměřením na bariéry kreativity}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Available from: https://theses.cz/id/v745dt/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Nekolová, Daniela. Problematika kreativity v malých, středních a velkých agenturách se zaměřením na bariéry kreativity. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Analýza podpory a využití kreativity zaměstnanců v organizaci
Filip Kuželka -
Analýza podpory a využití kreativity zaměstnanců v organizaci
Dita Klasnová -
Využití metod rozvoje kreativity v hodinách praktických činností na 2. stupni ZŠ
Iveta LUDMOVÁ -
Uplatnění kreativity ve službách
Lenka Vimpelová -
Způsoby podpory kreativity zaměstnanců v organizacích
Veronika Klasnová -
Vliv trávení volného času na úroveň kreativity studentů vybraných bakalářských oborů
Kateřina BAUEROVÁ -
Uplatnění kreativity ve službách
Natálie Vymětalová -
Využití nástrojů direkt marketingu v reklamní agentuře Reklama Straka
Jiří Straka