Tvorba komunikační kampaně s využitím digitálních médií – Ing. Maroš Raučina
Ing. Maroš Raučina
Master's thesis
Tvorba komunikační kampaně s využitím digitálních médií
Development of communication campaign (utilisation of digital media)
Abstract:
Thesis „Development of Communication Campaign (Utilisation of Digital Media)” deals with developing of communication campaign. The aim of this thesis is the development of an online communication campaign for an internet shop. In the theoretical part the author presents the compact system of development of a communication campaign based on the planning system AMSTIK. Consequently, the chosen set of …viacAbstract:
Diplomová práca „Tvorba komunikačnej kampane s využitím digitálnych médií“ pojednáva o problematike tvorby komunikačnej kampane. Cieľom práce je tvorba on-line komunikačnej kampane internetového obchodu. V teoretickej časti autor predstavuje ucelený systém tvorby komunikačnej kampane postavený na plánovacom systéme AMSTIK. Následne sa venuje spôsobom overenia účinnosti vybraných komunikačných nástrojov …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/k20t7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2011
- Vedúci: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Economy and Management / Business Management