Tvorba komunikační kampaně s využitím digitálních médií – Ing. Maroš Raučina
Ing. Maroš Raučina
Master's thesis
Tvorba komunikační kampaně s využitím digitálních médií
Development of communication campaign (utilisation of digital media)
Abstract:
Thesis „Development of Communication Campaign (Utilisation of Digital Media)” deals with developing of communication campaign. The aim of this thesis is the development of an online communication campaign for an internet shop. In the theoretical part the author presents the compact system of development of a communication campaign based on the planning system AMSTIK. Consequently, the chosen set of …moreAbstract:
Diplomová práca „Tvorba komunikačnej kampane s využitím digitálnych médií“ pojednáva o problematike tvorby komunikačnej kampane. Cieľom práce je tvorba on-line komunikačnej kampane internetového obchodu. V teoretickej časti autor predstavuje ucelený systém tvorby komunikačnej kampane postavený na plánovacom systéme AMSTIK. Následne sa venuje spôsobom overenia účinnosti vybraných komunikačných nástrojov …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2011
Identifier:
https://is.muni.cz/th/k20t7/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2011
- Supervisor: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economy and Management / Business Management