Zdroje zátěže učitelů na standardních a alternativních školách – Martin Matušek
Martin Matušek
Master's thesis
Zdroje zátěže učitelů na standardních a alternativních školách
Sources of teacher stress on standard and alternative schools
Abstract:
ABSTRAKT Diplomová práce se zabývá srovnáním zdrojů a mírou zátěže učitelů na alternativních a standardních školách. Teoretická část popisuje hlavní termíny. Současně jsou zmíněny některé související výzkumy. Pro výzkum byl použit Meisterův dotazník hodnocení pracovní zátěže a dotazník vlastní konstrukce. Výzkumu se zúčastnilo 125 učitelů základních škol Prahy a Středočeského kraje. Výsledky ukázaly …moreAbstract:
ABSTRACT This diploma thesis deals with comparison of resources and the burden of teachers on alternative and standard schools. The theoretical part describes the main terms. At the same time, some related research is mentioned. For the research, the Meister questionnari was used to evaluate the workload and the questionnaire of its own design. The research was attended by 125 teachers of the primary …moreKeywords
Klíčová slova zátěž stres copingové strategie učitelé alternativních a standardních škol Montessori pedagogika zdroje zátěže žáci pracovní podmínky. Keywords load stress coping strategies alternative and standard school teachers Montessori pedagogy resources of stress Pupils working conditions.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2018
Identifier:
https://is.muni.cz/th/guvl6/
Thesis defence
- Date of defence: 29. 5. 2018
- Supervisor: PhDr. Zdenka Stránská, Ph.D.
- Reader: PhDr. Zdeněk Stránský
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
-
Srovnání interakčního a komunikačního stylu učitele a žáka na alternativní a standardní škole
Lucie STRAŠILOVÁ -
Znalost a využívání prvků alternativních metod ve výuce anglického jazyka mezi učiteli základních škol a lektory v mikroregionu Kahan
Denisa Lebedová -
Procedurální a konceptuální přístup žáků k pojmům obsah čtverce a obdélníku
Tereza Osičková -
Přechod z MŠ do ZŠ z pohledu učitele a alternativní výuky
Veronika Vystavělová -
Individuální preference při učení žáků standardních a alternativních daltonských škol
Lenka Dvořáková -
Vztah ke škole a motivace ke školní práci žáků standardních (běžných) a vybraných alternativních škol
Dana Kalusová -
Tvořivost žáků některých alternativních typů škol a škol standardních
Lucie Jírů -
Individuální preference při učení žáků standardních a vybraných alternativních škol
Jitka Mahdalová