Komunikační strategie soukromých/státních vysokých škol – Bc. Patrik Filipi
Bc. Patrik Filipi
Bachelor's thesis
Komunikační strategie soukromých/státních vysokých škol
Communication strategy of private/state universities
Abstract:
Bakalářská práce se věnuje komunikační strategii Vysoké školy finanční a správní a Vysoké školy ekonomické v Praze s tématem nábor nových studentů. Cílem je analýza komunikační strategie výše zmíněných škol. V úvodu práce se zabývám marketingem a jednotlivými nástroji marketingového mixu. Třetí podkapitolou je marketing služeb. Praktická část se potom zaměřuje na samotné vysoké školy, především na …moreAbstract:
This Bachelor thesis deals with the communication strategy of University of Finance and Administration and University of Economics in Prague with the theme of recruiting of new students. The aim is toanalyse the strategies. The introduction of the theoretical part deals with marketing and various tools of the marketing mix. Third subchapter is about marketing of the services. The practical part is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/h8nb7/
Thesis defence
- Date of defence: 23. 8. 2018
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Communication Strategy of Cosmetic Retailer Brand
Martina Součková -
Marketing and communication strategy of the Zlin Film Festival
Natálie Škrabalová -
Role of Vloggers in Marketing Communication Strategy
Enrico Rubele -
Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
Patrícia Šulíková -
JAGUAR’S LONG-TERM DATA-DRIVEN MARKETING COMMUNICATION STRATEGY, THE CASE OF THE CZECH REPUBLIC
Jiří Kadleček -
A Marketing Communication Strategy for a High-end English Educator in Czechia
Carmen Jana Maria English -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Proposal for a Marketing and Communication Strategy for Selected Company
Vendula Němečková