Bc. Patrik Filipi

Bakalářská práce

Komunikační strategie soukromých/státních vysokých škol

Communication strategy of private/state universities
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje komunikační strategii Vysoké školy finanční a správní a Vysoké školy ekonomické v Praze s tématem nábor nových studentů. Cílem je analýza komunikační strategie výše zmíněných škol. V úvodu práce se zabývám marketingem a jednotlivými nástroji marketingového mixu. Třetí podkapitolou je marketing služeb. Praktická část se potom zaměřuje na samotné vysoké školy, především na …více
Abstract:
This Bachelor thesis deals with the communication strategy of University of Finance and Administration and University of Economics in Prague with the theme of recruiting of new students. The aim is toanalyse the strategies. The introduction of the theoretical part deals with marketing and various tools of the marketing mix. Third subchapter is about marketing of the services. The practical part is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2018
  • Vedoucí: Mgr. Miloslava Kykalová
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní