Aplikace marketingových nástrojů charity Mary´s Meals – Sára Nejezchlebová
Sára Nejezchlebová
Bakalářská práce
Aplikace marketingových nástrojů charity Mary´s Meals
Applying the marketing tools of the Mary´s Meals charity
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace české pobočky neziskové organizace Mary's Meals a zároveň vyhodnocením účinnosti vybraných marketingových nástrojů. Cílem práce je odpovědět na otázku, zda mohou být knihy a jejich příběhy „účinným” marketingovým nástrojem pro fundraising a na základě výsledků navrhnout společnosti komunikační strategii. Teoretická část se zabývá pojmy týkají …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the marketing communication of the Czech branch of the non-profit organization Mary's Meals and the evaluation of the effectiveness of selected marketing tools. The aim of the thesis is to answer the question whether books and their stories can be an "effective" marketing tool for fundraising and, based on the results, to propose a communication strategy …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93178
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Jan Soukal
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93178
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
The role of socio-cultural factors of a selected country for developing marketing communication tools of a selected company: A case study
Barbora Flegelová -
Marketing communication activities of ESN CULS Prague
Liubov Khlebtcova -
Marketing v neziskovém sektoru
Veronika Rejčová -
Integrated Marketing Communication and New Sponsors for Sledge Ice Hockey Team SHK LAPP ZLIN
Pavla Blažková -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Eva Kadlecová -
Marketingová komunikace vybrané organizace
Michal Maceček -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová