Sára Nejezchlebová

Bakalářská práce

Aplikace marketingových nástrojů charity Mary´s Meals

Applying the marketing tools of the Mary´s Meals charity
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace české pobočky neziskové organizace Mary's Meals a zároveň vyhodnocením účinnosti vybraných marketingových nástrojů. Cílem práce je odpovědět na otázku, zda mohou být knihy a jejich příběhy „účinným” marketingovým nástrojem pro fundraising a na základě výsledků navrhnout společnosti komunikační strategii. Teoretická část se zabývá pojmy týkají …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the analysis of the marketing communication of the Czech branch of the non-profit organization Mary's Meals and the evaluation of the effectiveness of selected marketing tools. The aim of the thesis is to answer the question whether books and their stories can be an "effective" marketing tool for fundraising and, based on the results, to propose a communication strategy …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 5. 2024
  • Vedoucí: Jitka Černá
  • Oponent: Jan Soukal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93178