Bc. Karolína MÁCHOVÁ
Master's thesis
Mystery shopping
Mystery shopping
Abstract:
Tato diplomová práce je zaměřena na téma Mystery Shopping, neboli fiktivní nákup. Práce je rozdělena do pěti kapitol, vč. úvodu a závěru práce. Teoretická část se zabývá definicemi spojenými s tématem Mystery Shoppingu, jeho historií a procesem. Praktická část je zaměřena na Mystery Shopping v hotelnictví v jedné z největších hotelových sítí v České republice. Poslední část diplomové práce je o marketingovém …moreAbstract:
This thesis focuses on Mystery Shopping. The thesis is divided into five chapters, including an introduction and a conclusion. The theoretical part deals with definitions related to the topic of Mystery Shopping, its history and process. The practical part focuses on Mystery Shopping in the hotel industry in one of the largest hotel chains in the Czech Republic. The last part of the thesis is about …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2024
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Helena Sequensová
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
MÁCHOVÁ, Karolína. Mystery shopping. Plzeň, 2024. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta právnická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta právnickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of LawMaster programme / field:
Public Administration / Public Administration
Theses on a related topic
-
Nové trendy marketingového výzkumu. Analýza metod marketingového výzkumu rezidentních zákazníků společnosti Telefónica Czech Republic, a.s.
Miroslav Běloch -
The utilization of social media for building personal brands of artists in the Czech and Slovak contexts. Several case studies focusing on the period from 2014 to 2024
Polina Sorokina -
Marketingový mix společnosti poskytující služby – Czech Virus Gym s.r.o.
Zuzana Parfusová -
Marketingový výzkum konkurence v oblasti Lankových senzorů ve společnosti Micro-Epsilon Czech republic, s.r.o.
Martin Prachař -
Analysis of Reading Habits in the Czech Republic
Michelle Wing Lam Wong -
Choosing telecommunication service providers by expats living in the Czech Republic
Volodymyr Gerashchenko -
Consumer perception of Urinal brand in the Czech market
Tereza Šaberl -
Projekt Barum Czech Rally Zlín 2016 ve spolupráci se Slovenskem
Martin Zubíček