Brand building multižánrového festivalu Neleň! – Darina Hnaníčková
Darina Hnaníčková
Bakalářská práce
Brand building multižánrového festivalu Neleň!
Brand Bilding of the Multi-genre Festival Neleň!
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá Brand buildingem multižánrového festivalu Neleň!. Festival vznikl ve městě Slavičín, v roce 2014 a to díky projektu Mládež kraji, který zinscenovalo Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy. Od té doby festival přivádí do města Slavičín umělce, cestovatele, architekty, designéry nebo kohokoliv, kdo má co zajímavého říci a inspirovat svým příběhem. V teoretické části …víceAbstract:
This bachelor's thesis is focusing on brand building of the multi-genre festival Neleň!. The festival, which takes place in Slavicin, was founded in 2014 thanks to the Youth Region project, which was staged by the Ministry of Education, Youth and Sports. Since then, the festival has brought to the town of Slavičín artists, travelers, architects, designers or anyone who has something interesting to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Hnaníčková, Darina. Brand building multižánrového festivalu Neleň!. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar