Mgr. Markéta Weisserová

Bakalářská práce

Analýza vnitřního prostředí vybraného fitness centra

Analysis of Selected Fitness Centre Environment
Anotace:
Obor fitness se v současné době stále rozvíjí a rozšiřuje se skupina jeho příznivců. Vznikají nová fitness centra, cvičební styly, pomůcky a cvičení je stále pestřejší a efektivnější. Aby se fitness centrum udrželo a bylo úspěšné na trhu fitness je důležité mít dobře postavený management a marketing. Cílem této práce bylo vytvořit marketingové strategie pro vybrané fitness centrum. Tyto strategie zajistí …více
Abstract:
Fitness is a highly developing discipline nowadays and the group of its fans is increasing too. New fitness centres, kinds of exercising are established, new modern aids are used. To be able to compete and to be successful at the market it is vital to form a plausible and complex management and marketing. The aim of this thesis was to create marketing strategies for a selected fitness centre. These …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Renáta Vychodilová
  • Oponent: Mgr. Jan Došla, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sportovních studií

Bakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Management sportu