Alena Pumprová

Bakalářská práce

Virální marketing a využití sociálních medií v českých společnostech

Viral marketing and the use of social media in Czech companies
Anotace:
Předmětem bakalářská práce je představení pro někoho stále poměrně neznámého pojmu virálního marketingu a tím, jak, a zda vůbec ho české společnosti využívají při své marketingové komunikaci. Virální marketing poskytuje firmám příležitost oslovit s minimálními náklady maximum zákazníků. Z toho důvodu by bylo žádoucí zvážit jeho zařazení do marketingového portfolia společnosti. Rovněž se práce zabývá …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2019
Identifikátor: http://evskp.uhk.cz/eB11653

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2019
  • Vedoucí: Dr. Ing. Vítězslav Hálek, MBA, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 16. 9. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec Králové

Univerzita Hradec Králové

Fakulta informatiky a managementu

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Finanční management

 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses v80h4q v80h4q/4
16. 9. 2019
Složky
Soubory
Kohout, J.
13. 10. 2019
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.