Uplatnění marketingu v malém ubytovacím zařízení – Petra Španihelová
Petra Španihelová
Bachelor's thesis
Uplatnění marketingu v malém ubytovacím zařízení
The application of marketing in a small hotel
Anotácia:
Bakalářská práce nás provází oblastí marketingových analýz v hotelovém průmyslu. Analýzy jsou aplikovány na hotel Sněžka (3-hvězdičkový hotel) ve Špindlerově Mlýně. Práce se zabývá hlavně problematikou konkurence, cenové politiky a také vnějšími vlivy. Výsledkem analýzy jsou následné návrhy na zlepšení marketingu z pohledu zvýšení ziskovosti hotelu.Abstract:
The Bachelor´s Dissertation describes the areas and types of marketing analysises in the hospitality industry. These analysises are then applied on the hotel Sněžka (3 stars hotel) in Špindlerův Mlýn. The main fosus is on competition issues, pricing policies and external influences. The results of these analysises are followed by suggestions to improve the marketing in order to gain greater profits …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 6. 2013
Identifikátor:
http://is.vsh.cz/th/8964/vsh_b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 8. 2013
- Vedúci: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Oponent: Ing. Eva Klánová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠPANIHELOVÁ, Petra. \textit{Uplatnění marketingu v malém ubytovacím zařízení}. Online. Bakalárska práca. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/v81vcl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / odbor:
Gastronomy, Hotel Management and Tourism / Hospitality Management
Práce na příbuzné téma
-
CRM and the Data Analysis in a Modern Marketing Approach
Shynar Beketova -
Analýza marketingu společnosti Footshop se zaměřením na online marketing
Tereza Kučerová -
Marketingové strategie v období globalizace: výhody a nevýhody standardizace a adaptace
Anzhelika Khaustova -
Marketingová strategie neziskové organizace
Zuzana Šťastná -
Limbický marketing (Marketingová strategie zaměřená na limbický systém)
Martina Poláková -
Koncept reklamní strategie / kampaně farmaceutické společnosti XY v roce 2010
Libuše Drešlová -
Komunikační strategie vybrané sportovní organizace
Jan Šetina -
Tvorba komunikační strategie kampaně
Monika Pospíšilová