Ing. Edita MICHUTOVÁ

Diplomová práce

Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy TON, a. s.

Project of using marketing communication for increasing the competitiveness of the TON company.
Anotace:
První část diplomové práce je zpracována na základě literatury z oblasti marketingové komunikace a konkurenceschopnosti podniku.Druhá část je zaměřena na charakteristiku firmy TON, a.s. v Bystřici pod Hostýnem a podrobnou analýzu současného stavu využití marketingové komunikace ve společnosti V projektové části jsem uvedla svá vlastní doporučení a možnosti využití dalších způsobů komunikace. A to v …více
Abstract:
The first part of this diploma work is made on the base of study the literature that was dealing with marketing communication and competitiveness. The second part of my work is target at analysis of current situation of marketing communication in the company TON in Bystrice pod Hostynem and also the description of the company. In the third, project, part of my diplomacy work I recommended possibilities …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 13. 5. 2005
Identifikátor: 1020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2005

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MICHUTOVÁ, Edita. Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy TON, a. s.. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.