Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy TON, a. s. – Ing. Edita MICHUTOVÁ
Ing. Edita MICHUTOVÁ
Diplomová práce
Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy TON, a. s.
Project of using marketing communication for increasing the competitiveness of the TON company.
Anotace:
První část diplomové práce je zpracována na základě literatury z oblasti marketingové komunikace a konkurenceschopnosti podniku.Druhá část je zaměřena na charakteristiku firmy TON, a.s. v Bystřici pod Hostýnem a podrobnou analýzu současného stavu využití marketingové komunikace ve společnosti V projektové části jsem uvedla svá vlastní doporučení a možnosti využití dalších způsobů komunikace. A to v …víceAbstract:
The first part of this diploma work is made on the base of study the literature that was dealing with marketing communication and competitiveness. The second part of my work is target at analysis of current situation of marketing communication in the company TON in Bystrice pod Hostynem and also the description of the company. In the third, project, part of my diplomacy work I recommended possibilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 13. 5. 2005
Identifikátor:
1020
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2005
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MICHUTOVÁ, Edita. \textit{Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy TON, a. s.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2005. Dostupné z: https://theses.cz/id/v84h9a/.
Jak správně citovat práci
MICHUTOVÁ, Edita. Projekt využití marketingové komunikace ke zvýšení konkurenceschopnosti firmy TON, a. s.. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 13. 5. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová komunikace společnosti Cafe Eternity
Lucie Onderková -
Marketingová komunikace společnosti HON-KUCHYNĚ
Lukáš Dedek -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Marketingová komunikace při zavedení nového produktu na trh
Veronika Čelková -
Online marketingová komunikace organizace Základní škola a mateřská škola Montessori Ostrava
Lucie Vavrušková