Jana Sklenářová

Master's thesis

Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness

Online marketingová komunikace neziskových organizací zaměřených na rakovinu
Abstract:
Hlavním cílem této práce je analýza online marketingové komunikace neziskových organizací zaměřených na rakovinu v České republice. Na základě výsledků analýzy práce poskytuje doporučení, jak mohou neziskové organizace využívat online marketingové kanály v rámci své komunikační strategie. Práce poskytuje přehled on-line aktivit českých neziskových organizací zaměřených na rakovinu. Teoretická část …more
Abstract:
The main goal of this thesis is to analyze online marketing communication of non-profit organizations focused on cancer in the Czech Republic. Based on the results, provide recommendations how NGOs can leverage online marketing channels within their communication strategy. The thesis gives an overview of online activities of Czech non-profits focused on cancer. The theoretical part of the thesis concentrates …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 9. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 9. 2017
  • Supervisor: Václav Stříteský
  • Reader: Lenka Čápová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71328

Vysoká škola ekonomická v Praze

Master programme / field:
Ekonomika a management / International Management