Jana Sklenářová

Diplomová práce

Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness

Online marketingová komunikace neziskových organizací zaměřených na rakovinu
Anotace:
Hlavním cílem této práce je analýza online marketingové komunikace neziskových organizací zaměřených na rakovinu v České republice. Na základě výsledků analýzy práce poskytuje doporučení, jak mohou neziskové organizace využívat online marketingové kanály v rámci své komunikační strategie. Práce poskytuje přehled on-line aktivit českých neziskových organizací zaměřených na rakovinu. Teoretická část …více
Abstract:
The main goal of this thesis is to analyze online marketing communication of non-profit organizations focused on cancer in the Czech Republic. Based on the results, provide recommendations how NGOs can leverage online marketing channels within their communication strategy. The thesis gives an overview of online activities of Czech non-profits focused on cancer. The theoretical part of the thesis concentrates …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2017
  • Vedoucí: Václav Stříteský
  • Oponent: Lenka Čápová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/71328

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management