Komunikační mix firmy Makro Cash & Carry ČR s.r.o. – Bc. Alice Peroutková
Bc. Alice Peroutková
Master's thesis
Komunikační mix firmy Makro Cash & Carry ČR s.r.o.
Communication mix brand Makro Cash & Carry ČR s.r.o. in the Czech market
Abstract:
Předmětem diplomové práce „Komunikační mix firmy Makro Cash & Carry ČR s.r.o.“ je analýza současného stavu komunikačního mixu společnosti a nalezení návrhu k zefektivnění. Diplomová práce je rozdělena na teoretickou a analytickou část. Teoretická část popisuje metody analýzy vnitřního a vnější prostředí podniku, popisuje jednotlivé komunikační nástroje. Úvod praktické části popisuje danou společnost …moreAbstract:
Thesis: "The communication mix Makro Cash & Carry ČR sro" is an analysis of the current state of the communication mix companies and finding the proposal to streamline. The thesis is divided into theoretical and analytical part. The theoretical part describes methods for the analysis of internal and external business environment, describes the different communication tools. Introduction of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/c4l03/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2014
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Communication Mix of Specified Company
Martina Adamcová -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková