Význam a využití reklamy a propagace ve vybrané firmě – Bc. Lucie MIHALÍKOVÁ
Bc. Lucie MIHALÍKOVÁ
Diplomová práce
Význam a využití reklamy a propagace ve vybrané firmě
The meaning and use of advertising and promotion in selected company
Anotace:
Cílem diplomové práci bylo zhodnotit význam a využití reklamy a propagace ve vybrané společnosti a vyhodnotit jejich dopad na prodej bankovních produktů vzhledem k vynaloženým nákladům.Výzkum byl proveden dotazníkovým šetřením a pomocí dat získaných přímo ve vybrané společnosti. Na základě těchto výsledků jsou představeny jednotlivé návrhy na zlepšení.Abstract:
The aim of thesis was to evaluate the significance and use of advertising and promotion in selected company and evaluate their impact on the sale of banking products due to the costs.Research incurred due to the questionnaire survey was conducted and data obtained directly by the selected company. Based on these results are presented specific proposals for improvement.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Zveřejnit od: 30. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MIHALÍKOVÁ, Lucie. Význam a využití reklamy a propagace ve vybrané firmě. Č. Bud., 2012. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Propagace nových výrobků firmy Kloida a jejich zavádění na trh
Kateřina Kloidová -
EFEKTIVITA PROPAGACE V RÁMCI BUSINESS CLUBŮ V ČESKÉ REPUBLICE
Lucie Slavíková -
Proměna propagace českých profesionálních fotografů s nástupem sociálních sítí
Tereza Kotlíková -
Možnosti propagace elektromobility v českém prostředí
Ondřej Klíma -
Formy marketingové propagace dětských táborů
Hana NEDOMOVÁ -
Sociální sítě jako nástroj propagace hotelů různých tříd
Diana Makarova -
Výzkum komunikačního účinku propagace jazykové školy XY
Romana OPLETALOVÁ -
Analýza propagace a prezentace památky UNESCO Hornický region Krušnohoří
David Moudrý
Název
Vložil
Vloženo
Práva