Syntaktická struktura reklamních textů – Alena HOUSEROVÁ
Alena HOUSEROVÁ
Bachelor's thesis
Syntaktická struktura reklamních textů
Syntactic Structure of advertising Texts
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je objasnit vztah syntaxe a reklamních textů a poukázat na důležitost tohoto vztahu. Jako metoda pro zjištění nejčastěji užívaných syntaktických jevů v těchto textech byla použita analýza 11 tematicky různorodých reklam. Na základě zjištěných faktů byl dále vytvořen didaktický materiál, který byl formou písemného rozhovoru posouzen třemi učiteli českého jazyka a mediální …viacAbstract:
The aim of this bachelor's thesis is to clarify the relationship of syntax and advertising texts and point out the importance of this relationship. The analysis of 11 thematically diverse advertisements is used as a method for finding out the most commonly used synactic phenomena. On the basis of the established facts, a didactic material was further created, which was assessed in the form of written …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Michal Kříž, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HOUSEROVÁ, Alena. Syntaktická struktura reklamních textů. Olomouc, 2023. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Czech language and literature: teaching focus maior / ČJLma-SPPmi
Práce na příbuzné téma
-
Mediální výchova ve výuce českého jazyka na 2. stupni ZŠ - zaměřeno na mediální argumentaci
Pavlína MITÁŠOVÁ -
Mediální výchova na středních školách
Štefan Olejník -
Mediální výchova v prostředí veřejných knihoven v České republice
Michal Zich -
Mediální výchova ve výuce českého jazyka a literatury na 2. stupni ZŠ
Alena Kubíková -
Aktuální problémy mediální výchovy a mediální gramotnost žáků 2 . stupně ZŠ
Klára MIKULCOVÁ -
Mediální gramotnost jako produkt mediální výchovy na českých středních školách
Linda JUDASOVÁ -
Slovotvorba jazyka reklamy
Aneta PALÁNOVÁ
Názov
Vložil
Vložené
Práva