Bc. Anna Klimenko

Diplomová práce

Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic

Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anotace:
Magisterská práce, 118 stran, 17 kreseb, 24 tabulek, 60 bibliografických zdrojů a 1 Příloha. Význam tématu je dán skutečností, že v prostředí pandemie koronaviru existují problémy s organizací propagace produktů průmyslových podniků, protože rostoucí počet propagačních akcí se provádí na internetu. V souvislosti s podmínkami rostoucí konkurenci na trhu průmyslové výroby a marketingové služby se stávají …více
Abstract:
Master's thesis, 118 pages, 17 figures, 24 tables, 60 bibliographic sources and 1 appendix. The relevance of the topic is determined by the fact that in the conditions of the coronavirus pandemic, problems arise in organizing the promotion of products of industrial enterprises, since an increasing number of promotion activities are carried out on the Internet. Due to the conditions of increasing competition …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
  • Oponent: Dr. Zuzana Bártová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní