Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic – Bc. Anna Klimenko
Bc. Anna Klimenko
Diplomová práce
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anotace:
Magisterská práce, 118 stran, 17 kreseb, 24 tabulek, 60 bibliografických zdrojů a 1 Příloha. Význam tématu je dán skutečností, že v prostředí pandemie koronaviru existují problémy s organizací propagace produktů průmyslových podniků, protože rostoucí počet propagačních akcí se provádí na internetu. V souvislosti s podmínkami rostoucí konkurenci na trhu průmyslové výroby a marketingové služby se stávají …víceAbstract:
Master's thesis, 118 pages, 17 figures, 24 tables, 60 bibliographic sources and 1 appendix. The relevance of the topic is determined by the fact that in the conditions of the coronavirus pandemic, problems arise in organizing the promotion of products of industrial enterprises, since an increasing number of promotion activities are carried out on the Internet. Due to the conditions of increasing competition …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 9. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/i6f9c/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.
- Oponent: Dr. Zuzana Bártová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketing Communication / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
INCREASING THE COMPETITIVENESS OF ENTERPRISES USING DIGITAL FUNCTION OF PRODUCT PROMOTION
Angelina Bespalykh -
The possibilities of increasing the competitiveness of Czech enterprises through financing from EU funds
Tereza Stloukalová -
Evaluation of Financial Position of a Chosen Company
Shuming Liang -
Cultural Dimensions of Czech Republic and Argentina, to foster Competitiveness
Mariela Farhi-Zimmerman -
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
Violina Radeva -
The Impact of Industrial Informatization on the Job Market in China (2013 - 2022)
Xin Tao -
Dimensions of Human Rights during COVID 19 Pandemic in Europe. Derogations from basic human rights during COVID 19 Pan- demic under Article 15 ECHR.
Kumush SUYUNOVA