Iveta OPLUŠTILOVÁ
Master's thesis
Projektová metoda v primárním vzdělávání
Project Method in Primary Education
Abstract:
Hlavním tématem diplomové práce je projektová metoda v primárním vzdělávání, problematika projektové výuky, její příprava a realizace na 1. stupni základní školy. Práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou. Teoretická část se na základě dostupné literatury zaměřuje na základní terminologická vymezení pojmů výuka, výukové strategie, projektová výuka a historický vývoj projektové výuky. Empirická …moreAbstract:
The focus of this diploma thesis is project method in primary education, the issue in project teachings, it's preparation process and realization at primary school. The thesis is divided into two sections - theoretical and empirical. Theoretical part, based on available literature, focuses on basic terminology such as teaching, teaching strategies, project method of teaching and its historical progress …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2022
- Supervisor: doc. Mgr. et Mgr. Alena Seberová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
OPLUŠTILOVÁ, Iveta. Projektová metoda v primárním vzdělávání. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Využití projektového vyučování při výuce regionální geografie Jižní Ameriky
Jana KARALUPOVÁ -
Využití projektového vyučování při výuce Biogeografie na 2. stupni ZŠ
Veronika LOUDOVÁ -
Význam projektové výuky ve vyučování na 1. stupni ZŠ
Zuzana GOLDFINGEROVÁ -
Mediální výchova v hodinách OV v rámci projektového vyučování
Barbora Sejkorová -
Využití projektového vyučování ve výuce studentů střední ekonomické školy
Vendula VANČUROVÁ -
Škola pro flétnu (1836) Charlese Nicholsona. Historická učebnice v dobovém kontextu a její přínos v oblasti flétnové pedagogiky
Anežka Wacławik -
Historie hudby a její formy jako zdroj pro současnou muzikoterapii
Rosalie Vymětalová -
Osobnost Janusze Korczaka a jeho sociálně pedagogický přínos pro současnou pedagogiku
Simona Malaníková