Michaela Pejřimovská

Bachelor's thesis

Návrh marketingové strategie na Instagramu v gastronomickém průmyslu u malých a středních podniků

Proposal of marketing strategy in the gastronomic industry for small and medium enterprises
Abstract:
Sociální sítě jsou globálním fenoménem, který se neustále vyvíjí a proměňuje každý aspekt našeho života. Sociální sítě jako Instagram prokázaly svůj potenciál jako skvělý nástroj pro podniky k růstu a propagaci jejich podnikání. Předchozí studie ukázaly, jaký dopad může mít používání sociálních medií na rozhodování zákazníků o nákupu, a prozkoumaly různé způsoby, jak lze zákazníky přesvědčit. Neexistuje …more
Abstract:
Social networks are a global phenomenon that constantly evolve and transform every aspect of our lives. Social networks, like Instagram, have proven their potential as a great tool for businesses to grow and promote their business. Previous studies have shown the impact that using social media can have on customers' purchasing decisions, and have explored different ways in which customers can be persuaded …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2022
  • Supervisor: Petr Bartoš
  • Reader: Filip Beneš

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/86689