Návrh marketingové strategie na Instagramu v gastronomickém průmyslu u malých a středních podniků – Michaela Pejřimovská
Michaela Pejřimovská
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie na Instagramu v gastronomickém průmyslu u malých a středních podniků
Proposal of marketing strategy in the gastronomic industry for small and medium enterprises
Anotácia:
Sociální sítě jsou globálním fenoménem, který se neustále vyvíjí a proměňuje každý aspekt našeho života. Sociální sítě jako Instagram prokázaly svůj potenciál jako skvělý nástroj pro podniky k růstu a propagaci jejich podnikání. Předchozí studie ukázaly, jaký dopad může mít používání sociálních medií na rozhodování zákazníků o nákupu, a prozkoumaly různé způsoby, jak lze zákazníky přesvědčit. Neexistuje …viacAbstract:
Social networks are a global phenomenon that constantly evolve and transform every aspect of our lives. Social networks, like Instagram, have proven their potential as a great tool for businesses to grow and promote their business. Previous studies have shown the impact that using social media can have on customers' purchasing decisions, and have explored different ways in which customers can be persuaded …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/86689
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2022
- Vedúci: Petr Bartoš
- Oponent: Filip Beneš
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/86689
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
The contribution of social media marketing for B2B companies: how firms can leverage Facebook and Instagram to reach their targeted audience
Francesca Comaschi -
Social Media Marketing
Jakub Patkoš -
Instagram as a marketing tool
Aisha Yerniyazova -
Social media marketing for a small company
Komila Dzhaborova -
Social media marketing jako nástroj pro propagaci produktů a služeb
Dino Šplíchal -
Instagram marketing ve vybrané společnosti
Tomáš Pánek -
Social Media Marketing komerčních organizací
Melinda Fabiánová