Kateřina Pořízková

Bachelor's thesis

Vliv event marketingových aktivit na tvorbu image značky

The Impact of Event Marketing Activities on Image Making of a Brand
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá event marketingem, jeho definicí, typologií a procesem plánování a tvorby strategie. Event marketingové aktivity úzce souvisí s budováním image značky a budováním její hodnoty. Proto se práce v samotném začátku krátce dotýká tématu firemní image a hodnoty značky. Tato práce se zabývá aktuálním tématem v oblasti marketingu, jemuž v literatuře není věnováno příliš pozornosti …more
Abstract:
This bachelor thesis is focused on event marketing, its definition, typology and the process of planing and creating strategies. Event marketing activities are closely connected with image making of a brand and building its value. Therefore in the very beginning of this bachelor thesis we will find a brief description of corporate image and the value of a brand. This is a current topic in marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 4. 2018

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2018
  • Supervisor: PhDr. Marek Matějka
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication