Procesy komunikace nadnárodní společnosti s veřejností a jejich právní aspekty – Bc. Eva Krušoftová
Bc. Eva Krušoftová
Master's thesis
Procesy komunikace nadnárodní společnosti s veřejností a jejich právní aspekty
Processes of international company's communication with public and their legal aspects
Abstract:
Adresná prodejní komunikace probíhá ve společnosti s nadnárodní působností různými distribučními kanály, např. i na úrovni direkt mailových kampaní. Práce pojednává o různých fázích DM kampaní „Faktura“ a „Pieta“ realizovaných v letech 2010 a 2011. Vybírá různé aspekty v jejich průběhu i realizaci a upozorňuje na jejich právní účinnost týkající se nekalosoutěžního jednání, zejména pro kontroverzní …moreAbstract:
Multinational companies conduct their direct sales communication through various distribution channels, e.g. direct mail campaigns. The thesis deals with individual phases of campaigns of DM called “Invoice” and “Pieta” in 2010 and 2011. It chooses several aspects of the campaigns and points out the legal effect regarding unfair business practices, especially for controversial form of communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2012
Identifier:
https://is.sting.cz/th/bijsq/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2012
- Supervisor: JUDr. Zdeněk Kapitán, Ph.D.
- Reader: doc. JUDr. Jiří Kroupa, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management
Theses on a related topic
-
Reklama šířená prostředky komunikace na dálku
Veronika Tomášová -
Právní regulace marketingové komunikace v kyberprostoru
Lukáš Reiskup -
Etický rozměr komunikace fenoménu sociálních sítí
Martin Šuťák -
Dvojí tvář zakázané reklamy: nekalá soutěž, nebo marketingový tah?
Daniela Linhartová -
Analýza aktivit direkt marketingu ve vybrané společnosti
Jitka Hnízdilová -
Vývoj direct mailu v digitálním věku
Jakub Oth -
Metody direct marketingu a zhodnocení využití direct marketingových nástrojů ve společnosti Telia Call na konkrétním případě.
Martina Wimmerová -
Kořeny a vývojové etapy direct marketingu (od 19. do 21. století)
Jitka Vrátná