Natálie Nodesová

Bakalářská práce

Marketing v neziskovém sektoru

Marketing of non-profit sector
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vyhodnotit, jaká forma marketingové komunikace přiměla dárce přispět neziskovým organizacím se zaměřením na neziskovou organizaci UNICEF. V teoretické části je nastíněna problematika neziskového sektoru a jeho marketingu. V praktické části je popsána činnost neziskové organizace UNICEF a zároveň jsou zde popsány nástroje marketingové komunikace této organizace v České republice …více
Abstract:
The aim of this thesis is to evaluate what form of marketing communication has made donors to contribute to non-profit organizations with a focus on the non-profit organization UNICEF. The theoretical part outlines the issue of non-profit sector and its marketing. The practical part describes the activities of the non-profit organization UNICEF and also describes the marketing communication tools of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní