Natálie Nodesová
Bakalářská práce
Marketing v neziskovém sektoru
Marketing of non-profit sector
Anotace:
Cílem bakalářské práce je vyhodnotit, jaká forma marketingové komunikace přiměla dárce přispět neziskovým organizacím se zaměřením na neziskovou organizaci UNICEF. V teoretické části je nastíněna problematika neziskového sektoru a jeho marketingu. V praktické části je popsána činnost neziskové organizace UNICEF a zároveň jsou zde popsány nástroje marketingové komunikace této organizace v České republice …víceAbstract:
The aim of this thesis is to evaluate what form of marketing communication has made donors to contribute to non-profit organizations with a focus on the non-profit organization UNICEF. The theoretical part outlines the issue of non-profit sector and its marketing. The practical part describes the activities of the non-profit organization UNICEF and also describes the marketing communication tools of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2020
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/cmh25/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: PhDr. Martina Švecová, MSc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The economic analysis of the selected non-governmental non-profit organization
Gizem Kup -
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Marketing of non-profit organization
Lejla Rašić -
Language Use and Management in International Organizations The experience of agents of the non-profit development agency sequa gGmbH
Sophia STOBBE -
Financial crisis and its influence on non-profit organisation
Anastasia Platonava -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
The Role of the Social Media Marketing in Consumer Behaviour
Assel Nabiyeva