Analýza konkurence konkrétního podniku – Ing. Pavel Brýl
Ing. Pavel Brýl
Bakalářská práce
Analýza konkurence konkrétního podniku
Analysis of competiton of the company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce Analýza konkurence konkrétního podniku je provedení strategické situační analýzy s cílem nalezení konkurenční výhody konkrétního podniku. V první části jsou teoreticky popsány metody analýzy vnitřního a vnějšího okolí podniku. V další části jsou pak tyto analýzy aplikovány na společnost LÁTAL s.r.o. Na závěr je udělán výstup z těchto analýz, popsána konkurenční výhoda podniku …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis “Analysis of competition of the company” is execution of strategic situation analysis in order to find competitive advantage of a particular company. In the first part, methods of the inner and outer vicinity analysis are described. In the next part, these analysis are applied on LÁTAL s.r.o. company. In conclusion, the output of theses analysis is made, the competitive …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/teivq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2012
- Vedoucí: Ing. Peter Marinič, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jiří Richter
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingového mixu a doporučení pro Tatsuno Europe a.s.
Kamila Kubíková -
Hodnocení konkurenceschopnosti podniku s použitím finanční analýzy
Anna Skoupá -
Establishing a start-up - Dang's Pyjamas
Hien Dang Thi Thu -
Analýza nástrojů marketingového mixu ve firmě BANNER s.r.o.
Michaela Chmelová -
Strategická analýza podniku, Racio, s.r.o. Břeclav
Jan Darmovzal -
Situační analýza plzeňské pobočky CK Alexandria, spol. s r.o.
Kateřina Dolejšová -
Value Chain Analysis and Competitive Advantage of an Organisation
Filip Bodlák -
Socio-emotional wealth of family business as a source of competitive advantage
Safarli Safarli