Asistent pedagoga ve školní praxi – Bc. Kristina Jeřábková
Bc. Kristina Jeřábková
Diplomová práce
Asistent pedagoga ve školní praxi
A Teaching Assistant in School Practice
Anotace:
Diplomová práce "Asistent pedagoga ve školní praxi" pojednává o problematice profese asis-tenta pedagoga z hlediska nároků na tuto profesi. Práce je rozdělena na část teoretickou a prak-tickou. Teoretická část je věnována otázkám integrace, problematice vzdělávání žáků se speci-álními vzdělávacími potřebami a především profesi asistenta pedagoga. Podrobněji se zabývá-me profesí asistenta pedagoga, …víceAbstract:
The thesis of "Teachers assistant in practice" is about problematics of being an assistant and i it is demands to fit the profession. This thesis is divided between two parts theoretical and practical. Theoretical part speaks of integrations, problematics of kids education with special educational needs. But mostly it focuses on the profession itself. We pay more attention to this profession when it …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Jeřábková, Kristina. Asistent pedagoga ve školní praxi. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA