Language Vitality Assessment: Kansa – Petra GALACZOVÁ
Petra GALACZOVÁ
Bakalářská práce
Language Vitality Assessment: Kansa
Language Vitality Assessment: Kansa
Abstract:
The thesis focuses on the assessment of the language vitality of the North American Kansa tribe. It offers the tribe's basic history, culture and language information complementary to the assessment itself, completed according to the methodology issued by the UNESCO expert group. The language is assessed following nine factors appraising the speakers of the language, its use in various domains, its …víceAbstract:
Práce se zabývá hodnocením vitality jazyka severoamerického kmene Kansa. Poskytuje základní informace týkající se historie, kultury a jazyka kmene doplňující samotné hodnocení, které probíhá podle metodologie připravené expertní skupinou UNESCO. Jazyk je hodnocen z hlediska devíti faktorů, které nazírají na mluvčí jazyka, jeho užívání v různých doménách, jeho dokumentaci a postoje k němu zaujímané …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 4. 2015
Zveřejnit od: 9. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Miroslav Černý, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GALACZOVÁ, Petra. Language Vitality Assessment: Kansa. Ostrava, 2015. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 9.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura - Francouzský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Vliv meziskupinového kontaktu a jazykové abstraktnosti ve zpravodajství o menšinách na postoje vůči menšinám
Pavla Linhartová -
Postoje učitelů k využívání populární hudby ve výuce anglického jazyka
Tereza Dostálová -
Postoje českých adolescentů vůči obezitě
Markéta KOSTKOVÁ -
Vliv rodného jazyka na učení se anglického jazyka u dětí z lokalit ohrožených sociálním vyloučením
Nur Ashraf BEKAI -
Používání popisného jazyka v německé sociální práci se seniory ohroženými stigmatizací
Denis VONDRÁČEK -
Používání popisného jazyka v německé sociální práci s dětmi a mládeží ohroženými stigmatizací
Tomáš HROMADÍK -
Používání popisného jazyka při práci s dětmi a mládeží v sociální práci
Sandra PŮLPÁNOVÁ -
Použití popisného jazyka v oblasti sociální práce, případ NZDM.
Anna VINICKÁ