Nikola Hausmannová

Bakalářská práce

Vliv národní kultury na kulturu firmy

Influence of national culture on company culture
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je zjistit, jaké aspekty národní kultury jsou vnímány pozitivně a přispívají k úspěchu firmy a naopak, které aspekty kulturního původu jsou překážkou a způsobují ve společnosti problémy. Na základě Hofstedeho indexů byla v podniku TPCA uskutečněna analýza následujících 5 dimenzí: malá/ velká vzdálenost moci, individualismus/ kolektivismus, maskulinita/feminita, vysoké/ nízké …více
Abstract:
The aim of this thesis is to find out which aspects of national culture are perceived positively and contribute to the success of the company and vice versa, which aspects of cultural origin are an obstacle and cause problems in society. According to Hofstede indices, author of the thesis analyzed the following 5 dimensions at TPCA: small / long distance of power, individu-alism / collectivism, masculinity …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Kotková Stříteská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Hausmannová, Nikola. Vliv národní kultury na kulturu firmy. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management podniku: Management malých a středních podniků