Společné vzdělávání v základní škole – Bc. Kateřina BUŠKOVÁ
Bc. Kateřina BUŠKOVÁ
Diplomová práce
Společné vzdělávání v základní škole
Common education at the primary school
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na inkluzivní vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí základní školy. Teoretická část práce se zabývá pojmy inkluze, inkluzivní vzdělávání, žák se speciálními vzdělávacími potřebami. Dále vymezuje pojmy jako je asistent pedagoga a školská poradenská zařízení. Cílem diplomové práce v praktické části je specifikovat výhody a nevýhody …víceAbstract:
Diploma thesis focuses on the inclusive education of children, pupils and students with special educational needs in the elementary school environment. The theoretical part deals with concepts of inclusion, inclusive education, pupils with special educational needs. It further defines concepts such as teacher assistant and school counseling facilities. The aim of the diploma thesis in the practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 10. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 11. 2018
- Vedoucí: PhDr. Václava Tomická, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BUŠKOVÁ, Kateřina. Společné vzdělávání v základní škole. Ústí nad Labem, 2018. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Specifika práce se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami ve školní družině
Veronika POKORNÁ