Prolínání témat v didaktických prostředích geometrie 1. stupně ZŠ – Teresa ONDERKOVÁ
Teresa ONDERKOVÁ
Diplomová práce
Prolínání témat v didaktických prostředích geometrie 1. stupně ZŠ
Intersection of Topics in Pedagogical Environments of Elementary School
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá prolínáním témat v učebnicích Hejného matematiky pro 1. ročník. Teoretická část je zaměřena na konstruktivistickou Hejného metodu a její tři první principy. Dále se věnuje geometrickým didaktickým prostředím, ve kterých proběhla analýza. Přiblíží i základní rovinné útvary a jejich vlastnosti, které jsou tématy v analýze. V praktické časti se analyzují učebnice Hejného …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the intersection of topics in the Hejný's mathematics workbooks for the 1st grade. The theoretical part is focused on the constructivist Hejný's method and its three first principles. It also deals with the geometric pedagogical environments in which the analysis took place. It deals with basic planar shapes and their properties, which are topics in the analysis. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Renáta Zemanová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ONDERKOVÁ, Teresa. Prolínání témat v didaktických prostředích geometrie 1. stupně ZŠ. Ostrava, 2024. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 1. stupeň základních škol / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
DIDAKTICKÁ HRA V MATEMATICE
Eva Šedinová -
Geometrické útvary a jejich identifikace v 1. ročníku základní školy
Klára Janečková -
Bee-Bot ve výuce matematiky v 1. třídě základní školy
Lucie VYSKOČILOVÁ -
Symptotermální metoda, metoda vědomí plodnosti
Eva Svačinová -
Dvojice, terapeutická metoda manželů Černých: Popis metody, teoretické zakotvení a experimentální administrace.
Karel Černý -
Symptotermální metoda a fyziologický cyklus ženy
Michaela Burkotová -
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková -
Validita metod určení očního astigmatismu (zamlžovací metoda, foropter, Jacksonův zkřížený cyl)
Barbora Kyselková