Andrej Oravec

Bakalářská práce

Čínsky trh s luxusným tovarom a jeho špecifiká

Čínský trh s luxusním zbožím a jeho specifika
Anotace:
Čína se stala druhým největším trhem s luxusním zbožím a je velice vyhledávaná luxusníma značkama. Cílem mé práce je lépe pochopit tento komplikovaný trh a odpovědet na otazku zda li je tento trh do budoucnosti perspektivní. V prvni kapitole mojí práce definuji koncept, hodnoty a historii ľuxusu v Číně.V druhé se budu věnovat důvodům rastu trhu s luxusním zbožím. Ve třetí a poslední kapitole rozeberu …více
Abstract:
China has become world's second biggest luxury market and is aiming to become the first therefore is very interesting place to do business. Goal of my thesis was to describe China's luxury market and it's interesting specifications and then ask the question if it has potencial to grow in the future. In my first Chapter i wrote aboute concept, history and values related to China's luxury market. In …více
Abstract:
Čína je druhým najväčším trhom s luxusným tovarom a je pre luxusné značky veľmi zaujímavá. Cieľom práce je analyzovať a pre čitateľa lepšie pochopiť komplikované skutočnosti čínskeho trhu s luxusným tovarom a následne zodpovedať na otázku či je tento trh pre luxusnú značku perspektívny do budúcna. V prvej kapitole sa zaoberám konceptom, históriou a hodnotami luxusu v Číne. V druhej kapitole opíšem …více
 

Klíčová slova

Marketing Čína Luxus

Klíčová slova

Marketing Luxus Čína
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2014
  • Vedoucí: Pavel Žamberský
  • Oponent: Monika Erbenová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/40988

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.