Marketingový mix kokrétního podniku – Bc. Jakub Houser
Bc. Jakub Houser
Bakalářská práce
Marketingový mix kokrétního podniku
Marketing mix of the conrete company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce Marketingový mix konkrétního podniku je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podniku a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé nástroje. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu konkrétního podniku. V závěru jsou navržena doporučení …víceAbstract:
The aim of this bachelor theses is „Marketing mix of the specific enterprise” and build up recommendations for revealing new marketing mix. The theoretical part analyses and deals with particular models and concepts and describes their instruments in focus. The practical part reveals new marketing mix after the current one has beeen analysed.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bqpq9/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 2. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix městyse Besednice
Hana Švarcová -
Marketingový mix ve finančních službách
Helena Chroustová -
Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix
Jana Zetek -
Komparace využití marketingových nástrojů u klubů české a bulharské fotbalové ligy
Alex Denev -
Komparace marketingových nástrojů dvou sportovních klubů
Martin Koutný -
Marketingový mix luxusních značek v aplikaci na značku Moser
Hana Křemenáková -
Komparace obchodních bank v České republice z hlediska marketingového mixu
Pavel Kubal -
Komparace marketingových mixů herního klubu RE-LOAD a počítačové herny SkillZone
Jan Kotrba