Bc. Jakub Houser

Bakalářská práce

Marketingový mix kokrétního podniku

Marketing mix of the conrete company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce Marketingový mix konkrétního podniku je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podniku a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé nástroje. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu konkrétního podniku. V závěru jsou navržena doporučení …více
Abstract:
The aim of this bachelor theses is „Marketing mix of the specific enterprise” and build up recommendations for revealing new marketing mix. The theoretical part analyses and deals with particular models and concepts and describes their instruments in focus. The practical part reveals new marketing mix after the current one has beeen analysed.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 2. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 2. 2013
  • Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta