Bc. Monika Komínková

Bakalářská práce

Gamifikace z pohledu učitelů ZŠ

Gamification from the perspective of elementary school teachers
Anotace:
Bakalářská diplomová práce si klade za cíl zjistit, jak učitelé ZŠ přistupují ke gamifikaci ve vzdělávání. V teoretické části jsou přiblíženy koncepty, které jsou klíčové pro pochopení gamifikace, včetně popisu rozdílu mezi gamifikací a hrou a psychologických aspektů, jako je motivace či autonomie. Dále jsou uvedeny klíčové prvky gamifikace, tedy herní mechanika a herní dynamika, a jejich uplatnění …více
Abstract:
The Bachelor's thesis aims to investigate how primary school teachers approach gamification in education. The theoretical part presents key concepts necessary for understanding gamification, including the distinction between gamification and game, as well as psychological aspects such as motivation and autonomy. Additionally, the thesis describes the key elements of gamification, namely game mechanics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
  • Vedoucí: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Ivo Rozmahel

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika