Gamifikace z pohledu učitelů ZŠ – Bc. Monika Komínková
Bc. Monika Komínková
Bakalářská práce
Gamifikace z pohledu učitelů ZŠ
Gamification from the perspective of elementary school teachers
Anotace:
Bakalářská diplomová práce si klade za cíl zjistit, jak učitelé ZŠ přistupují ke gamifikaci ve vzdělávání. V teoretické části jsou přiblíženy koncepty, které jsou klíčové pro pochopení gamifikace, včetně popisu rozdílu mezi gamifikací a hrou a psychologických aspektů, jako je motivace či autonomie. Dále jsou uvedeny klíčové prvky gamifikace, tedy herní mechanika a herní dynamika, a jejich uplatnění …víceAbstract:
The Bachelor's thesis aims to investigate how primary school teachers approach gamification in education. The theoretical part presents key concepts necessary for understanding gamification, including the distinction between gamification and game, as well as psychological aspects such as motivation and autonomy. Additionally, the thesis describes the key elements of gamification, namely game mechanics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xepzz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Bc. Libor Juhaňák, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Ivo Rozmahel
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Význam gamifikace ve vzdělávání cizích jazyků pomocí platformy Quizlet
Monika Baldrianová -
Využití gamifikace ve vzdělávání a návrh postupu její implementace do e-learningu
Lea Mentlíková -
Efektivita gamifikace ve vzdělání dospělých
Aleš Brtna -
Gamifikace a její využití ve vzdělávání
Anastasiia Dubinina -
Využití gamifikace ve vzdělávání
Meri Sanagyan -
Gamifikace ve vzdělávání
Kristýna TEPLANOVÁ -
Gamifikace ve vzdělávání
Jakub Urbanec