Ing. Godlin Joshua Mani Shanthabai Esther

Diplomová práce

Artificial Intelligence in Brand Communications

Artificial Intelligence in Brand Communications
Abstract:
This thesis explores how artificial intelligence (AI) is shaping brand communication by examining the impact of AI technologies like machine learning and natural language processing on marketing practices. It specifically investigates how AI is being applied in areas such as customer relationship management, content creation, sentiment analysis, and internal processes within organizations.The primary …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/fqfrz/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 2. 2025
  • Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
  • Oponent: doc. RNDr. Ing. Roman Šperka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management