Artificial Intelligence in Brand Communications – Ing. Godlin Joshua Mani Shanthabai Esther
Ing. Godlin Joshua Mani Shanthabai Esther
Diplomová práce
Artificial Intelligence in Brand Communications
Artificial Intelligence in Brand Communications
Abstract:
This thesis explores how artificial intelligence (AI) is shaping brand communication by examining the impact of AI technologies like machine learning and natural language processing on marketing practices. It specifically investigates how AI is being applied in areas such as customer relationship management, content creation, sentiment analysis, and internal processes within organizations.The primary …víceKeywords
Artificial Intelligence Brand Communication Machine Learning Natural Language Processing Marketing Practices Customer Engagement Content Creation Sentiment Analysis Data Privacy Ethical Challenges AI-Integration Targeted Marketing Brand-Consumer Relationships Competitive Advantage Communication Strategies.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 12. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/fqfrz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 2. 2025
- Vedoucí: doc. Ing. Martin Klepek, Ph.D.
- Oponent: doc. RNDr. Ing. Roman Šperka, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
The role of artificial intelligence in talent acquisition strategies: A comparative analysis of HR applications
Eldar Ganbarli -
The Impact of Artificial Intelligence on International Marketing Strategies
Sofiia Borovik -
Leveraging Artificial intelligence for Enhanced Cybersecurity: Strategies and Applications
Rewis Sameh Ibrahim Hanna -
Branding as a Source of Competitive Advantage
Anna Kristina Rezutka -
A project to build a strong brand for Prudential Bank Limited-Ghana
Emmanuella Naa Komiley Tetteh -
Generation Z in the Czech labor market: what they look for in an employer brand
Andrea Linares -
Pay-per-click marketing strategies to increase online brand awareness
Artem Ivanov -
Digital communication strategy
Jannatul Naim Nipa