Případová studie žáka s Aspergerovým syndromem – Kateřina ŠTURCOVÁ
Kateřina ŠTURCOVÁ
Bachelor's thesis
Případová studie žáka s Aspergerovým syndromem
The case study of schoolchild with Asperger syndrom
Abstract:
Ve své závěrečné práci se zabývám vybranými faktory ovlivňujícími úspěšnou školní integraci u chlapce s Aspergerovým syndromem, a to od předškolního vzdělávání až po současnost, kdy je tento chlapec integrovaně vzděláván na běžném čtyřletém gymnáziu. Závěrečná práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou, přičemž část teoretická se zaměřuje na východiska související s touto problematikou, představuje …moreAbstract:
In my final study I am dealing with selected factors influencing the seccessful school integration of boy with Asperger´s syndrome, from pre-school education to the present, hen this boy is integrated into current four-year high school. The final study is dividend theoretical and practical part. The theoretical part focuses on points related to this isme, presents a single autism spektrum disorders …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2017
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Petr Adamus, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠTURCOVÁ, Kateřina. Případová studie žáka s Aspergerovým syndromem. Ostrava, 2017. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Podmínky vzdělávání žáků s přiznaným 5. stupněm podpůrných opatření v běžných základních školách
Tereza Pruknerová -
Práce s dítětem s podpůrným opatřením a odloženou školní docházkou
Petra SOLANSKÁ -
Poruchy autistického spektra v kontextu zdravotně-sociální péče
Marie MALÍKOVÁ -
Specifické poruchy učení u žáků středních škol z pohledu učitelů
Hana Vítová -
Specifické poruchy učení - podpůrná opatření
Iva Krečmerová -
Využití artefiletiky u dětí s vývojovou poruchou intelektu a poruchou autistického spektra (PAS) v 1. třídě základní školy speciální jako nástroj komunikace
Michaela HEJKRLÍK POLJAK -
Zooterapie u osob trpících poruchou autistického spektra (PAS) a vliv psychického stavu na střevní mikrobiotu pacientů
Natálie Pelantová -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová