Michaela Důrková

Diplomová práce

Strategie vstupu firmy na francouzský trh prostřednictvím online marketingu

Entry strategie of the company to the French market through online marketing
Anotace:
Cílem diplomové práce je poskytnout rady podnikům, které se rozhodnou vstoupit na francouzský trh pomocí internetového marketingu. Rady jsou podávány na základě průzkumu specifik daného trhu, dále byl proveden vlastní výzkum mezi francouzskými spotřebiteli, kteří byli cílovou skupinou detailně popsané marketingové strategie firmy. Tato firma poskytla prostor pro praktické vyzkoušení různých marketingových …více
Abstract:
The thesis aims to provide guidance to companies that desire to enter the French market with the aid of internet marketing. Recommendations are given based on a survey of specifics of the market and the environment that the market provides. It was also made its own research among French consumers who were the target group of marketing strategy described in thesis in details. The company has provided …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 1. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 1. 2016
  • Vedoucí: Jaroslav Halík
  • Oponent: Pavel Kuchta

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48411